Vellykket generalforsamling afviklet 19. juni 2020

dato

Nyheden er fra Helsingør Floorball Team

Vellykket generalforsamling i Helsingør Floorball Team fredag aften satte et flot punktum for en god og begivenhedsrig sæson - omend den sluttede tidligere end forventet. Formand Tobias Pauli Jørgensen startede med at følge op på den række strategiske mål som bestyrelsen havde sat sig for denne sæson. De var alle i mål. Det var fx omkring medlemsfremgang som slog ny rekord med mere end 250 betalende kontingenter. Øget fokus på uddannelse af trænere/ledere og anerkendelse af de frivillige foreningsaktives indsats. En på mange områder god sæson blev lukket af hvorefter fokus blev rettet mod fremtiden, hvor puslespillet omkring træningstider og trænere er ved at krystalisere sig.

HFT bliver vært 17. april for DM finalerne og skal samtidig være vært for endnu en hjemmekamp for FC Helsingborg i den svenske superliga, så der bliver gode grunde til at komme i Helsingørhallen og blive inspireret.

Foreningen er sund og rask, og levende og det bliver rart igen at få normaliseret træning indendørs når den næste sæson skydes i gang til august... for drenge, piger, kvinde, mænd, + 60 og familiefloorball. HFT favner det hele og er medvirkende til at skabe livsglæde i fællesskab

Generalforsamlingen blev livestreamet på Facebook og kan ses/genses for medlemmer i den lukkende HFT Facebookgruppe :-)

Kilde: Helsingør Floorball Team