Barselsvikar til ejendomsudvikling i Helsingør Kommune

Profilbillede
dato

Vi søger en dygtig barselsvikar til vores udviklingsteam, som har lyst til at arbejde med udvikling og optimering af kommunens ejendomme.

Vi tilbyder et job, hvor der vil være forskelligartede opgaver inden for strategisk ejendomsudvikling, markedsundersøgelser, udarbejde brugsaftaler og lejekontrakter samt administrative opgaver. Du følger sagen i alle faser fra idé til politisk behandling og til videre realisering. Dette sker i et tæt samarbejde med dine kompetente kollegaer, og i en dagligdag, hvor det ofte går stærkt, men hvor der også er plads til humor og socialt fællesskab.

Arbejdsopgaverne:

  • Bidrage til udvikling af kommunens ejendomme, så alle kvadratmeter udnyttes bedst muligt
  • Markedsundersøgelser herunder vurdering af ejendomspriser og markedsleje
  • Repræsentere kommunen som grundejer ved henvendelser, som vedrører kommunens bygninger og arealer
  • Udarbejde og forhandle lejekontrakter og brugeraftaler
  • Udarbejde sagsfremstillinger til politisk behandling

Vi vil særligt kigge efter, at du:
  • har en relevant uddannelse, fx jurist, ejendomsadministrator eller ejendomsmægler/valuar
  • har erfaring med strategisk udvikling af ejendomme, ejendomsadministration og kontraktudarbejdelse
  • har erfaring med projektledelse, er struktureret, udadvendt og serviceorienteret
  • har et helhedsorienteret overblik samt evnen til at skabe fremdrift i opgaverne

Det er en fordel, hvis du:
  • har erfaring og indsigt i arbejdet i en politisk styret organisation
  • har erfaring med at skrive politiske dagsordner

Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads, hvor samarbejde, sparring og trivsel er i fokus
  • Et tæt og uformelt samarbejde med kompetente kollegaer
  • Plads til forskelligheder og en høj grad af tillid i opgaveløsningen
  • En arbejdsplads centralt placeret i Helsingørs smukke bykerne, med kort afstand til stationen samt mulighed for hjemmearbejde

Stillingen er placeret i Center for Økonomi og Ejendomme. Centeret understøtter, servicerer og rådgiver Byråd, politiske udvalg, direktion, øvrige centre og decentrale enheder i Helsingør Kommune vedrørende økonomi og bygninger.

Vikariatet er en fuldtidsstilling i 14 måneder til besættelse 1. januar 2025. Aflønning sker efter gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte Bianca Lauterbach, tlf. 25312436. Hvis du ønsker at høre mere om de overordnede rammer for stillingen, er du velkommen til at kontakte Centerchef Kristjan Gundsø Jensen, tlf. 25313209.

Ansøgningsfristen er torsdag den 18. november 2024. Samtaler afholdes den 22. november 2024.
Vi henviser til, at du søger stillingen via knappen ”Send ansøgning”, som du finder herunder

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Helsingør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ejendomsadministration og Udvikling, Stengade, 3000 Helsingør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6140125

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet