Værdsætter du at møde borgeren i sit eget hjem?
Her får du endelig chancen for at blive en del af vores team. Vi får flere spændende opgaver og søger derfor endnu en god kollega til Hjemmeplejeenhed 1 med tilknytning til Team B. Hvis du har du lyst til at bidrage til arbejdsglæde og faglig kvalitet for borgerne, er vi helt klar til at byde dig velkommen. Vi besøger borgere i den smukke gamle bydel, centrum og ved Strandvejen.
Om arbejdet
Du arbejder i borgerens hjem, hvor du primært varetager hjælp til almindelig rengøring, men også i mindre omfang hjælper med lettere personlig pleje og/eller praktiske opgaver.
Vi har både gå-, cykel- og bilruter (og el-cykelruter).
Vi arbejder og dokumenterer i Nexus, hvor du også kan tilgå din køreliste. Er du ny i Nexus, er det ikke en hindring - vi skal vi nok hjælpe dig.
Vi arbejder i tværfaglige teams, hvor SOSU-hjælpere, SOSU-assistenter, sygeplejersker, ufaglærte og planlægger arbejder tæt sammen – også med aftenvagterne i teamet.
Du får gode kollegaer, spændende opgaver og mange muligheder for faglig udfordring. Vi lægger vægt på et godt og givende arbejdsmiljø, hvor du har indflydelse på dit arbejde. Du får en grundig introduktion og en ’mentor’ (en god kollega), som du altid kan søge hjælp hos.
Vi leder efter dig, der
- har borgeren i centrum og er stolt af dit arbejde
- har en positiv tilgang til opgaverne
- fungerer godt med både samarbejde og selvstændigt arbejde
- er fleksibel, imødekommende og god til at skabe relationer
Hos os er arbejdsmiljøet i højsædet. Vi tror på, at et positivt og støttende team gør en stor forskel, både for medarbejderne og for dem, vi er her for. Der er højt til loftet i vores team, og vi værdsætter samarbejde, hjælpsomhed og ikke mindst et godt humør – også på de travle dage.
Vi hjælper hinanden, deler viden og står sammen, når udfordringerne melder sig. Vi tror på, at det gør hverdagen lettere og sjovere. Vi prioriterer også de sociale arrangementer, hvor vi kan være sammen uden for arbejdet og skabe stærke relationer. Det er vigtigt for os, at der er plads til både det professionelle og det menneskelige.
Arbejdstid og løn
Du arbejder i dagtimerne på hverdage og møder ind kl. 7.30.
Du aflønnes efter overenskomst med FOA.
Ansættelse
Pr. 1. marts 2025 eller efter aftale. Ansøgningsfrist 28. januar 2025.
Ved ansættelse fremvises straffeattest.
Send os en kort ansøgning og dit CV. Vi glæder os til at høre fra dig!
Vil du høre mere, eller har du lyst til at kigge forbi, før du søger, er du meget velkommen til at kontakte os:
Distriktsleder for Team 1A: Marianne Løvdahl, tlf. 41868180, e-mail malov@helsingor.dk
Distriktsleder for Team 1B: Jumana Mahmoud, tlf. 25311322, e-mail jumam@helsingor.dk
Distriktsleder for Team 1C: Tania Mond Pedersen, tlf. 41869069, e-mail tanpe@helsingor.dk
I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.
9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Helsingør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Hjemmeplejen, Gurrevej, 3000 Helsingør
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/149ce631-9c19-4ed0-a181-f67907acd07c