BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi leder efter dig, som brænder for god planlægning og koordinering af driften.
Hjemmeplejen i Helsingør Kommune er midt i en større forandringsproces med flere forskellige tiltag - til gavn for både borgere og medarbejdere. Med hjælp fra eksterne konsulenter er vi den første hjemmepleje på landsplan, der arbejder struktureret med ruterne - ”den gode plan” i praksis. Det sker i tæt samarbejde mellem distriktsledere, planlæggere, koordinatorer og medarbejdere, for at vi kan sikre kontinuitet hos borgerne, høj kvaliteten i planlægningen og et godt arbejdsmiljø for medarbejderne.
Vi søger netop nu en skarp planlægger, der kan bevare ro og overblik i en hverdag med mange bolde i luften. Du bliver sammen med Hjemmeplejens øvrige planlæggere en del af nævnte udviklingsprojekt, og en vigtig holdspiller!
Om arbejdet
Som medarbejder i Hjemmeplejen arbejder vi alle sammen for, at borgeren oplever faglig kvalitet og omsorgsfuldt nærvær. Som planlægger er du en central del af ’maskinrummet’. Du samarbejder med ledere og kollegaer i det tværfaglige team, hvor du varetager en bred vifte af opgaver i relation til planlægning og koordinering af den daglige drift. Det er vigtigt, at du er sundhedsfagligt velfunderet (sygeplejerske eller SSA), bekendt med lovgivningen på området (Sundhedslov og Servicelov) og har indgående kendskab til FSIII og Nexus.
Planlægningsopgaven er kompleks og kræver opmærksomhed, kreativitet og et skarpt fagligt blik ud fra et borgerperspektiv. Det betyder, at du bruger din faglighed på en måde, der for borgeren opleves som kontinuitet i hjælpen, faglig ekspertise og imødekommenhed.
Opgaverne vil bl.a. indeholde:
- arbejdet med skabelonplaner og daglig planlægning af ruter
- håndtering af nye eller ændrede indsatser
- håndtering af advis’er
- diverse administrative opgaver
- dialog og tæt samarbejde med borgere, pårørende, visitation og kollegaer i hjemmeplejen
Om dig
Vi søger en god kollega, der kan li’ en hverdag med både fordybelse, samarbejde og uforudsigelighed og som
- værdsætter at være en del af en samarbejdende organisation
- altid har kontinuitet og faglig kvalitet som afsæt for arbejdet
- arbejder omhyggeligt og tålmodigt
- er fleksibel, imødekommende og god til at skabe relationer
- trives med både teamsamarbejde og selvstændige arbejdsopgaver
- besidder en humoristisk sans i en hverdag præget af uforudsigelighed
Om Hjemmeplejen
Hjemmeplejen er en stor organisation med omkring 500 medarbejdere, Enhed 2 har 180 medarbejdere ansat og har base på Klostermosevej 101 og betjener ca. 700 borgere i alle aldre.
Arbejdstid og ansættelse
37 timer pr. uge på hverdage.
Du aflønnes efter overenskomst med DSR eller FOA.
Ansøgningsfrist: 17. december 2023. Samtaler vil blive afholdt den 19. og 20 december 2024
Tiltrædelse: 1. februar 2024 eller efter aftale.
Ved ansættelse fremvises straffeattest.
Kontakt
Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at vide mere, eller hvis du gerne vil besøge os, inden du søger:
Hjemmeplejeleder, Denis Pejkic, tlf. 41 86 81 80 eller
Distriktsleder, Rikke Jensen, tlf. 21 18 11 37
I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.
9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Helsingør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Hjemmeplejen, Klostermosevej, 3000 Helsingør
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-12-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6160737