Er du vores nye regnskabskyndige medarbejder?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

CROS (Center for Rusmidler, Omsorg og Støtte) søger en ny kollega til det administrative team. Din primære opgave bliver at betale regninger, så det er vigtigt, at du har regnskabserfaring og gerne inden for det kommunale område. Du kan også se dig selv leve op til dette: ”I administrative er altid så søde til at hjælpe os eller hjælpe med, hvor vi kan finde mere hjælp”, som er sagt af en af vores nuværende kolleger i CROS.

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Rettidig betaling af regninger i KMD OPUS inkl. kontrol.
  • Sikre at kommunens regler for indkøb overholdes.
  • Kontrol af bevillinger for borgere.
  • Løbende kontrol og tilretning af LetBetaling (betalingsrobot).
  • Kontakt til samarbejdspartnere inden og uden for kommunen.
  • Kontakt til kreditorer og kolleger.
  • Være behjælpelig med udlæg via Mine udlæg (en del af Mine apps).

Vores ønsker til dig:
  • Du er en erfaren bruger af Microsoft Office primært Outlook og Excel.
  • Du er fortrolig med KMD OPUS eller har let ved at tilegne dig nye systemer.
  • Du har sans for planlægning og struktur – og er optaget af at finde simple løsninger.
  • Du udviser stor ansvarsfølelse og kan stå fast på udstukne retningslinjer.

Vi tilbyder:
Du bliver en del af CROS’ administrative team på fem personer, og du refererer til leder Lotte Kragelund. Vi er en attraktiv arbejdsplads i udvikling, som du kan være med til at sætte dit præg på. Vi har et godt arbejdsmiljø med humor og engagerede kolleger, der også lægger vægt på det sociale. De seneste år har vi blandt andet deltaget i ”Den store sekretærdag”. Du vil få to ugers oplæring af den kollega, der varetager stillingen nu. CROS administrationsteam har kontor på Helsingør Rusmiddelcenter, Kongevejen 4b, 3000 Helsingør, og du vil få dit eget kontor tæt på nærmeste kolleger og leder.

CROS’ kerneopgave lyder:
Med udgangspunkt i borgerens vilkår, ønsker og behov at samarbejde om at øge borgerens livskvalitet. Du kan læse mere på vores hjemmeside www.croshelsingør.dk

Starttidspunkt: 1. maj 2024.

Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen er normeret til 20 timer, fordelt på mandag 8-16, tirsdag 8-12, onsdag fri, torsdag 8-12 og fredag 8-12. Løn i henhold til overenskomst og efter kvalifikationer.

Helsingør Kommune kræver, at der indhentes offentlig straffeattest for de ansøgere, der påtænkes ansat.

Yderligere oplysninger vedr. stillingen kan fås ved henvendelse til administrativ medarbejder Louise Banke Larsen mobil 4186 9284.

Ansøgningsfrist: Den 18. marts 2024. Kort frist pga. påske.

Ansættelsessamtaler: Den 21. marts 2024.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Helsingør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

(20-20 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Helsingør Rusmiddelcenter, Kongevejen, 3000 Helsingør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6004084

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet