BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du rådgive om og udvikle vores aftaler og kontrakter, så vi er sikre på at få den rette leverance til den rigtige pris? Er du både den dygtige forhandler og formilder, der evner at balancere de juridiske fakta og vores krav til leverandører på en måde, der inviterer til og understøtter det gode samarbejde?
I Center for Børn, Unge og Familier har vi fokus på at skabe bedre vilkår og muligheder for børn og unge i udsatte positioner. Vi udarbejder og administrerer mange aftaler og kontrakter, primært omkring anbringelse samt dag- og døgnaflastninger med interne og eksterne leverandører samt familier.
Vi har en ambition om, at vores aftaler og kontrakter bliver optimeret i forhold til de faglige afgørelser, der ligger til grund for indsatserne samt, at vi som kommune får mest muligt for de penge, der er afsat til indsatserne.
Opgaven
Som kontrakt- og aftale konsulent får du ansvaret for at udarbejde og kvalitetssikre de aftaler, der indgås, så de danner det rigtige grundlag for den fremadrettede indsats. Du skal derfor i det daglige arbejde tæt sammen med de rådgivere, som er ansvarlige for bevillingerne samt de familieplejekonsulenter som afdækker tilbuddene. Det forventes, at du tager ansvar på løsningen af følgende opgaver:
- Initiere og forestå samarbejdet mellem Familieplejekonsulenterne, rådgivere og ledere fra myndighedsområdet og vores leverandører
- Skabe overblik om centrets kontrakter og aftaler samt forestå den nødvendige udvikling af dem
- Kvalitetssikre kontrakter og aftaler så de overholder love, regler, interne politikker og retningslinjer
- Sikre og forestå den løbende opfølgning, vedligeholdelse og justering samt opsigelse af aftaler og kontrakter
Hvem er du
Vi forestiller os, at du har arbejdet med feltet i en årrække, så du har en solid erfaring med forskellige typer af aftaler og kontrakter inden for både det almene og specialiserede børneområdet. Det er afgørende vigtigt at du:
- Har et indgående kendskab til juraen inden for serviceloven/barnets lov og ved hvordan den omsættes i de aftaler og kontrakter, vi indgår.
- Kan forhandle om priser og vilkår og stå fast på de krav, som vi ønsker omsat i praksis.
- Har et solid kendskab til og erfaringer fra børne- og familieområdet.
- Har en forståelse for vigtigheden af og erfaring i at balancere mellem det faglige og processuelle
Din uddannelse er ikke det vigtigste, men vi forventer, at du gennem din viden og erfaringer har de faglige og personlige kompetencer, der skal til for at løfte opgaven.
Hvad tilbyder vi
Stillingen er en 2 årig tidbegrænset stilling, men vi ser den gerne gjort permanent, hvis vi fortsat har midlerne. Der vil være mulighed for relevant kompetenceudvikling i forbindelse med behovene i stillingen. Der vil ligeledes være mulighed for hjemmearbejde i det omfang, det er foreneligt med opgaveløsningen. Der er tale om en ny stilling og den bliver placeret i Familieværftet, som er vores behandlingsområde med reference til lederen af Familieplejekonsulenterne.
Stillingen ønskes besat 1. februar men gerne før, hvis det er muligt. Vi indkalder kvalificerede ansøgere og afholder løbende samtaler og besætter stillingen, når den rette kandidat er fundet.
Der er ansøgningsfrist 17. december. Aflønning sker efter overenskomst med relevante faglige organisation med mulighed for kvalifikations- og funktionstillæg.
Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte leder af Familieplejekonsulenterne af Majbritt Boye Mortier på 4186 8097 eller fungerende centerchef og leder af Familieværftet Mikkel Hoff Müller på 2531 1950.
Du søger stillingen via knappen ’søg stillingen’.
I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.
9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Helsingør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Helsingør Kommune, Stengade, 3000 Helsingør
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951490