SOUSCHEF - HARALD NYBORG; HELSINGØR

Profilbillede
dato

- Med reference til Butikschefen


Til landsdækkende butikskæde i fortsat vækst og med et stærkt fællesskab.

Harald Nyborg A/S

Birkedalsvej 16

DK-3000 Helsingør

Virksomheden

Harald Nyborg A/S blev grundlagt i 1904 og har hovedkontor i Odense.

Virksomheden er en landsdækkende butikskæde med et sortiment, der henvender sig til gør-det-selv folket.

Virksomheden har i dag ca. 1.800 medarbejdere med i dag 56 butikker (flere er på vej) og en årlig omsætning på ca. DKK 2,9 mia. og en koncernomsætning på over DKK. 9 mia.

Virksomheden går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, og arbejder i et uformelt miljø med højt til loftet.

Der er et stærkt fællesskab i Harald Nyborg (HN), hvorfor det hævdes, at det er en af Danmarks bedste arbejdspladser.

Har man en drøm om at arbejde i en butik, hvor fællesskab og samarbejde kommer i første række? Så lad drømmen gå i opfyldelse ved at blive Souschef (SC) i HN i Helsingør.

HN har fællesskabet og samarbejdet i centrum, da de tror på, at en god dynamik skaber det bedste grundlag for en god kundeoplevelse.

I Helsingør er der i dag ca. 50 ansatte, hvoraf 9 er fuldtidsansatte.

Kollegaservice og kundeservice går hånd-i-hånd, og de vil derfor yde deres bedste for, at den nye SC føler sig velkommen og bliver en del af holdet.

Da HN har en ambition om at skabe de kommende ”stjerner” og der kunne denne stilling være en mulighed for at blive godt klædt på til den næste udfordring frem i tiden.

Stillingen

Stillingen refererer til Butikschefen og indgår i butikkens ledergruppe.

Der er tale om en stilling med en arbejdstid udover 37 timer pr. uge, da der vil være aften- og weekendarbejde med jævne mellemrum - typisk hver 4. weekend.

SC indgår i ledergruppen i butikken og bliver en del af et ungt stærkt team med flere års erfaring i Harald Nyborg, hvor man selvsagt vil komme til at spille en ledende rolle i teamet.

Stillingen kan, om ønsket give muligheder indenfor butiksdrifts i hele koncernen.

Opgaven

Hovedopgaverne vil være:

  • Opfølgning på lageret
  • Medansvarlig for butikkens daglige drift
  • Opbygning af ugentlige samt sæsonprægede oplæg og space-opbygning
  • Varebestilling, intern reklamationsbehandling og afskrivninger
  • Motivering, fastholdelse og udvikling af medarbejderne
  • Lukkeansvar – min. 1 i ugen og min. i hver 4. weekend
  • Varemodtagelse 5-6 gange i ugen
  • Registreringer af indkomne varer
  • Lettere kontoropgaver
  • Lokationsstyring

Den nye SC skal vide, at man i en butik kan blive afbrudt, og arbejdsopgaverne kan ændre sig i løbet af dagen, samt at alle er afhængige af hinanden for at få det optimale ud af det.

Kandidaten

Den ideelle kandidat kommer fra en lignende stilling fra en detail- eller handelsvirksomhed, hvor der er fokus på dels at yde service og dels på kundens behov.

Derudover forventes der, at den nye SC er/har:

  • Ledelseserfaring og trives med at tage ansvar
  • Robust og har gennemslagskraft
  • God til at samarbejde, men kan også arbejde selvstændigt
  • Resultatorienteret, ambitiøs, stabil og imødekommende
  • Serviceminded, har situationsfornemmelse og sans for god kundebetjening
  • Engageret og går foran som det gode eksempel
  • Fleksibel og forandringsvillig
  • En positiv indstilling til nye udfordringer, til kunderne og til kollegerne
  • Godt humør, en generel positiv indstilling og er en god kollega

Desuden:

  • Motiveret for at dygtiggøre sig, og lyst til at gøre det bedste for at skabe et godt resultat
  • Skal få andre til at føle sig godt tilpas i dit selskab, da det er starten på god kollega- og kundeservice
  • Du ved, hvor vigtigt det er at være omgivet af gode medarbejdere. Både socialt og fagligt
  • Ønsker at hjælpe og støtte dine medarbejdere samt skabe god energi
  • Nyder at have direkte kundekontakt
  • Formår at skabe tillid og forstå kunden
  • Brænder for at give kunden en troværdig og god oplevelse
  • Sammen med dine dygtige medarbejdere sørger du for, at kunden kommer igen

Virksomheden tilbyder

En spændende og afvekslende hverdag med fuld fart på samt mulighed for gode og fleksible arbejdsforhold, personalegoder, efteruddannelse etc.

Uddannelse

En forretningsmæssig baggrund med kendskab til detailhandlen vil blive vægtet højt.

Det er en fordel, hvis du har truckkort.

Sprog

Dansk uden problemer.

Gage-pakke

Løn efter kvalifikationer, fritvalgskonto, pensionsordning, diverse forsikringer herunder sundhedsforsikring og personalerabat.

Starttidspunkt

Hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Helsingør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

TARGET Headhunting ApS, Forskerparken, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6027316

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet