Stærk administrativ medarbejder til Drifts- og Kvalitetssektionen i Nordsjællands Politi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Helsingør

Nordsjællands Politi søger en engageret, selvstændig og kvalitetsbevist medarbejder der har flair for datakvalitet og IT systemer.

Om sektionen
Drifts- og Kvalitetssektionen er ansvarlig for arbejdet med datakvalitet og datakvalitetssikring, på tværs af hele Nordsjællands Politi. Sektionen består af både en administrativ medarbejder og politiuddannede medarbejdere. Sektionen er geografisk placeret på Station Nord i Helsingør.

Dansk Politi registrerer store mængder data hvert år som led i den daglige opgavevaretagelse. God datakvalitet af egne registrerede data er en af forudsætningerne for at kunne træffe kvalificerede beslutninger om politifaglige indsatser og prioriteringer på både taktisk, operationelt og strategisk niveau.

Nordsjællands Politi har derfor fokus på datakvalitet, idet dette er en forudsætning for Intelligence Led Policing (ILP), tilvejebringelse af valid ledelsesinformation samt controlling.


Om stillingen
Du tilbydes et spændende fagligt miljø, udfordrende arbejdsopgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi har et godt arbejdsmiljø med inspirerende og fagligt kompetente kollegaer og ledere. Vi kan tilbyde dig et spændende job med alsidige og varierende opgaver.

Arbejdsopgaver:
• implementering og forankring af POLSAS-nøglen (dataretningslinjer) i politikredsen
• opfølgning sager på tværs af politikredsene
• opfølgning på længerevarende sagsbehandling
• daglig controlling på kredsens tilknytning af søgenøgler på alle straffelovssager
• undervisning af både fastansatte og elever i datakvalitet samt i anvendelsen af Politiets Sagsstyringssystem POLSAS
• bidrage med besvarelse af spørgsmål til POLSAS, herunder undersøgelse og eller videresendelse til POLSAS Forretningsejerskabet.
• udsendelse af IT-meddelelser til hele kredsen
• underretning til ledelsen, samt sektionerne, når der kommer nye søgenøgler i POLSAS
• ansvarlig for sektionen funktionspostkasse
• div. ad hoc opgaver

Om dig
• Du har en relevant kontoruddannelse og arbejder detaljeorienteret, struktureret og med effektivitet.
• Du er i besiddelse af en udpræget kvalitetssans.
• Du er struktureret og i stand til, at arbejde selvstændigt med sans for detaljen.
• Du er udadvendt og imødekommende i din kommunikation såvel internt i sektionen som udadtil i organisationen.
• Du er i stand til at tilpasse fremtræden og kommunikation til de forskellige niveauer i • organisationen
• Du er i besiddelse af et udpræget helhedssyn
• Du er interesseret i at undervise og kompetenceudvikle medarbejdere og ledere i Nordsjællands Politi
• Du er indstillet på at medvirke til at motivere til øget datakvalitet
• Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og arbejdssted

Vi tilbyder:
• Et vigtigt og meningsfyldt arbejde inden for en offentlig virksomhed, der løser mange samfundsvigtige opgaver, og hvor arbejdet ofte kan være mere eller mindre uforudsigeligt.
• Et åbent, uhøjtideligt og tillidsbaseret samt selvstændigt arbejdsmiljø, hvor du vil få et indgående kendskab til politiets organisation og kultur.
• Dygtige og engagerede kollegaer.
• Gode muligheder for en varieret arbejdsdag samt faglig og personlig udvikling.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du ansættes på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt i tidsrummet mellem 07.00 – 17.00 med mulighed for flekstid.

Stillingen er til besættelse snarest muligt og efter nærmere aftale.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt til HEM. Ansættelse i politiet er betinget af, at man til enhver tid kan opretholde den nødvendige sikkerhedsgodkendelse.

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, så er du meget velkommen til at kontakte Politikommissær Camilla Priegel på CBR009@POLITI.DK eller Vicepolitiinspektør Lars Bundgård på LBU001@POLITI.DK.

Når du ansøger om en stilling ved politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Ansøgningsfrist: 27. oktober 2023

Om Nordsjællands Politi
I Nordsjællands Politi er vi cirka 1.000 kollegaer, der møder på arbejde i henholdsvis Helsingør, Hillerød, Birkerød, Gentofte og Frederikssund for at skabe tryghed, sikkerhed, fred og orden for borgerne i Nordsjælland.
Vi søger kollegaer, der vil være en del af en moderne og innovativ offentlig virksomhed, der løser opgaverne med høj kvalitet. Det sigter vi mod ved blandt andet at inddrage og samarbejde med både kredsens borgere samt den resterende del af samfundet i form af for eksempel kommuner, boligområder og interesseorganisationer.

Du kan læse mere om Nordsjællands Politi på politi.dk samt på Facebook og Twitter.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Helsingør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Nordsjællands Politi, Prøvestensvej, 3000 Helsingør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5929220

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet