BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Fleksibel udgående og opsøgende behandling i patientens nærmiljø.
FACT er en metode for ambulant psykiatrisk behandling, der har en fleksibel tilgang til patienterne med udgangspunkt i, hvor de er i deres sygdomsforløb. Vi behandler patienter med sindslidelser af såvel psykotisk som ikke-psykotisk karakter i både korte og længerevarende behandlingsforløb.
Dine opgaver og ansvarsområder i F-ACT-teamet
Du varetager selvstændige individuelle patientsamtaler i hjemmet, ambulatoriet eller i nærmiljøet, fx psykoedukation, observation af symptomer, virkning/bivirkning i forhold til medicin, indledende vurderinger og behandlingsplaner.
Da en del af patientkontakten foregår ude og indebærer akutarbejde og hurtige beslutninger i patienternes eget hjem, skal du trives med at skulle træffe beslutninger på egen hånd eller med supervision over telefonen. Der vil altid være mulighed for at kollega tager med, hvis dette skønnes relevant.
Vi arbejder recovery-orienteret og vægter arbejdsmiljø og trivsel højt.
Vores forventninger til dig
Vi forventer, at du har en stor forståelse for målgruppens kompleksitet og er god til at møde patienterne, der hvor de er, og har blik for deres ønsker og behov.
Derudover forventer vi, at du:
- Kan arbejde selvstændigt, recovery-orienteret og samtidig være en del af et team.
- Har lyst til tværfagligt og tværsektorielt samarbejde.
- Kan planlægge egen arbejdstid og prioritere dagens opgaver.
- Har interesse i gruppebehandling.
- Har erfaring fra behandlingspsykiatrien.
- Har kørekort og bil.
Hvad kan vi tilbyde dig?
- Et alsidigt arbejde med både samtaleforløb i ambulatoriet og opsøgende funktion.
- Dygtige stabile kolleger med en høj faglighed, humor og betænksomhed.
- Grundig introduktion, med 2 mentorer fra eget team.
- 2 årlige udviklingsdage for hele ambulatoriet og løbende teambuildings møder i eget team.
- Gode samarbejdsrelationer.
- Fokus på sammenhæng mellem arbejde og privatliv.
- Mulighed for at deltage i forbedringer og udvikling af patientforløbene.
- Fast supervision i teamet.
- Kognitiv uddannelse.
- Et sundt og højt prioriteret arbejdsmiljø, hvor trivselsmålingerne ligger højt
Løn og vilkår
Stillingen er til besættelse pr. 1. januar 2025 eller efter aftale.
Du ansættes i henhold til overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område. Du er under ansættelsen omfattet af den enhver tid gældende arbejdstidsaftalen indgået mellem Regionernes Lønning- og Taksnævn og Dansk Sygeplejeråd.
Arbejdstiden i ambulatoriet er i dagtimerne mandag-fredag.
Som nyansat sygeplejerske vil du blive tilknyttet et specifikt døgnafsnit, hvor du indgår i vagtarbejdet lørdag og søndag hver 6. uge. Vi sørger naturligvis for at klæde dig godt på til opgaven. Det sker i form af et individuelt introprogram, vidensdeling og sparring med kolleger. Og så sker det i form af løbende kompetenceudvikling med afsæt i dine erfaringer og behov.
Vil du vide mere?
Vil du høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte oversygesygeplejerske Janny Sørensen på tlf. 26 30 04 26 eller mail: janny.soerensen@regionh.dk eller teamkoordinator Jane Jørgensen på tlf. 51 68 99 73 eller mail: jane.joergensen@regionh.dk .
Du er velkommen til at kigge forbi til en kop kaffe og en rundvisning. Vi er en del af Psykiatrisk Center Nordsjælland og vi har til huse på Esrumvej 143 i Helsingør.
Vi glæder os meget til at læse din ansøgning
Send din ansøgning, cv og uddannelsesbevis via linket på siden senest torsdag den 14. november 2024
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler tirsdag den 19. november 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Helsingør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Psykiatrisk Center Nordsjælland, Dyrehavevej , 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6130469