Administrativ medarbejder til Parkeringsservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Parkeringsservice Helsingør søger en administrativ medarbejder på fuld tid (37 timer) snarest.

Vores opgave er, at medvirke til at parkeringsmulighederne udnyttes bedst muligt, og
til at forøge trafiksikkerheden i hele Helsingør Kommune.

Det gør vi ved rutinemæssig kontrol af kommunens parkeringspladser, og i forhold til færdselslovens bestemmelser om standsning og parkering, samt ved vejledning og information.

Fra april 2024 indføres betalingsparkering i dele af Helsingør Kommune og i forbindelse hermed mulighed for beboerlicenser i Helsingør Bykerne.

Du bliver en del af et større område, der ud over parkering arbejder med trafik, veje og infrastruktur.

Ud over det administrative arbejde leder vi også efter en potentiel afløser for vores elevansvarlige i centeret.

Dine opgaver bliver blandt andet

  • borgerkontakt herunder vejledning og information
  • regnskabsopgaver – varetage henvendelser og administration af betalingsparkering – herunder afstemning af indtægter
  • elektronisk journalisering
  • håndtering af indsigelser (private fællesveje)
  • kontakt og opfølgning med udenlandske opkrævningsvirksomheder
  • håndtering af rådighedstilladelser – valgplakater, bannere og øvrige plakater samt udsending af høringsbreve vedr. private fællesveje
  • elevansvarlig (afhængig af kompetencer)

Vi kan tilbyde dig
  • et spændende og selvstændigt job i et godt arbejdsklima og i team med i alt 5 kollegaer heraf 4 parkeringsservice-assistenter
  • et spændende og fagligt arbejdsmiljø, da teamet indgår i området Trafik, Vej og Parkering

Vi forventer at du
  • er kontoruddannet og har kompetencer inden for regnskab og kundebetjening
  • har IT-kundskaber på brugerniveau (Primært Word og Excel) og gerne kendskab til KMD OPUS og elektronisk journalisering
  • optræder professionelt, også i pressede situationer
  • arbejder selvstændigt og målrettet
  • er ansvarsbevidst og beslutningsdygtig
  • har lyst og vilje til at arbejde sammen med andre
  • er god til at formulere dig i skrift og tale
  • kan skrive og tale forståeligt dansk og engelsk

Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst mellem din organisation og Kommunernes Landsforening, og med indplacering på ny løn.

Arbejdsstedet er Helsingør Rådhus, Sct. Annagade 5A, Helsingør.

Yderligere information
Den første ansættelsessamtale vil finde sted i uge 15 (mandag og onsdag) og eventuel anden samtale forventes afholdt i uge 16.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, dog senest 1. juni 2024.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til lederen af Trafik, Vej og Parkering, Katrine Kjærbo 49282455

Ansøgning
Ansøgningsfristen er 1. april 2024.

Ansøgning og CV skal fremsendes elektronisk via link, som du finder på www.helsingor.dk.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Helsingør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for By, Land og Vand, Stengade, 3000 Helsingør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6007624

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet