Struktureret og kommunikativ kontraktstyrer til spændende rolle i Helsingør Kommune

dato

Trives du med at skabe og holde struktur? Sætter du en ære i at kunne kommunikere til alle typer af mennesker? Motiveres du af høj faglighed? Så har vi måske det helt rigtige nye job til dig i Udbud og Indkøb.

Du bliver en del af en afdeling med – ud over dig – 10 dygtige medarbejdere. Afdelingen har mange forskellige arbejdsopgaver, herunder udbud, entreprise, CSR og Controlling.

Du tilbydes et udfordrende og afvekslende job, hvor du vil få selvstændige opgaver allerede fra start. Arbejdsmiljøet er præget af en alsidig hverdag med spændende opgaver af høj faglighed. Du vil blive en del af en afdeling, hvor det sociale vægtes meget højt. Der er ligeledes fokus på faglig og personlig udvikling - men altid i balance med privatlivet.

Du vil, sammen med afdelingens øvrige kontraktstyrer have ansvaret for, at kommunens aftaler driftes og holdes opdateret i vores kontraktstyringssystem. Du vil således have ansvaret for, at brugerne kender til kommunens aftaler, og samtidig vil du have en stor opgave i at sikre kommunens brugere og leverandører anvender aftalerne korrekt.

Jobbet
Dine fokusområder vil blive tilrettelagt i tæt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere og ”kunderne” i form af den øvrige forvaltning i kommunen, som består af ca. 5.000 medarbejdere med vidt forskellige arbejdsområder.

Opgaverne vil bl.a. bestå i at:

  • Indføre kontrakter i kommunens centrale kontraktstyringssystem (pt. Tellis)
  • Gennemføre statusmøder med brugere og leverandører for at sikre, at kontrakterne opfyldes ”i den virkelige verden”
  • I samarbejde med andre i afdelingen optimere aftaler eller indkøbsmønstre
  • Medvirke til implementering af nye aftaler, så vi sikrer, at de nye aftaler og leverandørsamarbejder og driften kommer godt fra start
  • Følge op på, om aftalerne bruges, og om de bruges korrekt af kommunen og leverandørerne

Udover at du brænder for struktur, kontrakter og god kommunikation er det en fordel, hvis du kan eller har lyst til at lære at:
  • Formidle grundlæggende kontraktforståelse og håndhævelse
  • Udarbejde notater, besparelsesoversigter, værdiberegninger, rapporter, vejledninger mv.
  • Arbejde systematisk med data og analyser
  • Formidle dine resultater og forslag til forbedringer internt såvel som eksternt
  • Deltage i revisionsarbejdet af standardskabeloner til brug for kontraktstyring

Stillingen er placeret i Udbud og Indkøb med reference til afdelingslederen Niels Frederik Dahl-Hansen. Udbud og Indkøb er organisatorisk placeret med eget område direkte under centerchefen i Center for Økonomi og Ejendomme.

Din profil
Du behøver ikke at have erfaring med de konkrete opgaver. Det vigtige er, at du som person har sans for detaljen, mod på at sætte nye ting struktureret i gang – og at du er en holdspiller. Du må meget gerne have en god generel IT-forståelse. Du vil dog få grundig oplæring i de relevante systemer, som du skal arbejde med.
Endelig ser vi gerne, at du har en systematisk tilgang til din opgaveløsning, hvor metodikken ofte indledningsvist går på at skabe sig et overordnet billede af situationen for derefter at dykke ned i detaljerne.

Som person trives du i en udadvendt funktion og er en naturlig netværker, hvor du tænker forretning og tilfredse samarbejdsrelationer i dine projekter.

Vilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt og til besættelse pr. 1. april 2025. Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst.

Din arbejdsplads er placeret i hjertet af det gamle og smukke Helsingør – tæt på gågaden og i nærheden af offentlige transportmidler. Der vil i et vist omfang også kunne aftales hjemmearbejde.

Er du den rette profil?
Er du interesseret i dette spændende og udfordrende job, så klik på ”Søg dette job” og vedhæft din ansøgning og CV.

Ansøgningsfristen er mandag d. 17. februar 2025, men ansøgninger vil blive behandlet løbende, ligesom samtaler også kan blive afholdt i perioden. Skriv meget gerne i din ansøgning, hvor du har set opslaget.

Hvis du gerne vil have flere informationer om jobbet, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Annbeth Zøllner på tlf.: 25 31 22 45 eller på mail: annbz@helsingor.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Virksomheden
Du kan læse mere om Helsingør Kommune på www.helsingorkommune.dk eller se mere om området på www.kysten.dk.

Helsingør ligger tættere på, end du tror. Det tager ca. 35 minutter med toget fra København. I toget får du en halv time for dig selv. Til at slappe af, læse avis eller…? På motorvejen kører du modsat alle de andre og stryger lige igennem. Det er tættere på, end du tror.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Helsingør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Center for Økonomi og Ejendomme, Stengade, 3000 Helsingør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/9defbc57-7db6-4d7d-9d99-d58182901547

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet