Helsingør Kommune: Leder søges til ejendomsområdet i Helsingør Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en engageret leder, der vil medvirke til at udvikle kommunens ejendomsfunktion. Vi er i gang med mange spændende projekter, der spænder fra ny svømmehal til grøn omstilling og renovering af gamle værftshaller til kultur og undervisningsformål.

Området varetager nye anlæg, drift og vedligehold samt udvikling af Helsingør Kommunes samlede ejendomsportefølje som består af ca. 380.000 m² bygninger, fordelt på bl.a., skoler, daginstitutioner, sociale institutioner, plejecentre, administrative bygninger, bolig- og erhvervslejemål m.m.

Du vil blive leder af den centrale ejendomsfunktion med direkte ledelsesansvar for to teams: Team Anlæg og Vedligehold samt Udviklingsteamet med i alt 16 medarbejdere.

Du skal trives med at have en bred samarbejdsflade med både rådgivere, entreprenører, brugere og borgere. Arbejdet sker i et tæt samarbejde med kompetente kollegaer, og i en dagligdag, hvor det ofte går stærkt, men hvor der også er plads til humor og socialt fællesskab.

Arbejdsopgaverne:

  • Lede kommunens bygherrefunktion i ejendomme
  • Understøtte projektledelsen af en række af kommunens byggeprojekter
  • Ansvar for drift og udvikling af kommunens ejendomme
  • Udvikle ejendomsfunktionen som en professionel bygherreorganisation

Vi forventer, at du:
  • har en relevant videregående uddannelse med ejendomsfaglig baggrund
  • har bred ledelseserfaring og kan lede mange forskellige fagligheder
  • har erfaring som bygherre og kan sikre fremdrift
  • kan skabe og bevare overblik over mange opgaver, og deres prioritering i en travl hverdag
  • har gode samarbejdsevner, og formår at opbygge relationer til samarbejdspartnere i organisationen
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
  • er en god sparringspartner, og kan vise vejen for dine medarbejdere gennem konstruktive samarbejdsrelationer

Vi tilbyder:
  • spændende og forskelligartede opgaver
  • gode muligheder for kompetenceudvikling
  • tæt samarbejde med kompetente medarbejdere og kollegaer
  • plads til humor og socialt fællesskab

Ejendomsfunktionen er en del af Center for Økonomi og Ejendomme, hvor der er ca. 130 engagerede medarbejdere fordelt på 4 områder (økonomi, ejendomme og to ejendomsserviceområder), der varetager kommunens samlede økonomifunktion, ledelsesinformation, intern service, rengøring samt drift, anlæg og udvikling af kommunens ejendomme.

Ansøgningsfristen er onsdag den 4. oktober 2023.

Det forventes, at 1. samtale afholdes mandag den 9. oktober og 2. samtale mandag den 23. oktober 2023.
Stillingen ønskes besat senest pr. 1. december 2023.

Har du uddybende spørgsmål til stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte centerchef Michael Christensen på tlf. 25 31 27 21.

Du kan læse mere om kommunen på http://www.helsingor.dk/.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Helsingør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Helsingør Kommune, Stengade 59, 3000 Helsingør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2296&ERId=85268

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5908991

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet